یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید!

رمزعبور حداقل باید 6 کارکتر باشد! نمایش

کد امنیتی اشتباه وارد شده! CAPTCHA code

آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام حداقل 2 کاراکتر!

نام خانوادگی حداقل 2 کاراکتر!

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

آدرس ایمیل با تکرار مطابقت ندارد!

یک رمز عبور امن برای خود انتخاب کنید! نمایش

تلفن همراه خود را باید وارد کنید!

لطفا پس از مطالعه قوانین پرشین دانشجو موافقت خود را با زدن تیک آن اعلام کنید!

آیا رمزعبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ایمیلی حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

لینک بازیابی پسورد برای شما ارسال شد.

بازگشت به فرم ورود

راهنمای پرداخت هزینه خوابگاه های خارجی
  • راهنمای پرداخت هزینه خوابگاه های خارجی

 

اجاره خوابگاه پس از اخذ پذیرش در دانشگاه
به طور کلی پس از پذیرش در دانشگا مورد نظر خود، بایستی محل اقامت خود را مشخص نمایید تا پس از ورود به کشور مقصد با مشکل عدم اسکان مواجه نشوید. با توجه به بودجه ای که برای اقامت و اسکان خود در نظر گرفته اید می توانید اقدام به اجاره خانه و یا خوابگاه دانشگاه نمایید. برخی از دانشجویان ترجیح می دهند از خواگاه های داخل دانشگاه (On-Campus) استفاده نمایند. برخی دیگر نیز استفاده از خوابگاه های بیرون دانشگاه (Off-Campus) را ارجح می دانند. این خوابگاه ها می توانند به صورت تکی و یا چند نفره اجاره شوند. همچنین خوابگاه برای متاهلین نیز در بسیاری از دانشگاه ها وجود دارد. اکثر دانشگاه ها فیلمی از محیط داخل خوابگاه و اتاق ها در وب سایت خود قرار داده اند که توصیه می شود برای آشنایی با امکانات خوابگاه ها این فیلم ها را مشاهده نمایید. به عنوان مثال ممکن است در یک خوابگاه مبل، امکانات ورزشی، آشپزخانه اختصاصی و سایر امکانات وجود داشته باشد، اما در یک خوابگاه دیگر این امکانات در نظر گرفته نشده باشد. متناسب با این امکانات، هزینه اجاره ها نیز متفاوت خواهد بود. به منظور دسترسی به این اطلاعات به بخش Housing در دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایید.
در این لینک  و این لینک اطلاعات دو نمونه خوابگاه در کانادا آورده شده است. در این لینک خوابگاه دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا قرار دارد. این لینک نیز مرتبط با ارائه این خدمات در انگلستان می باشد.


توجه شود که پرداخت هزینه خوابگاه ها معمولا به دو روش قابل انجام است:

روش اول) حواله بانکی: در این روش دانشگاه مقصد برای شما اطلاعات حساب بانکی را همانند اطلاعات زیر برای شما ارسال می نماید. شما می توانید این اطلاعات را برای پرشین دانشجو ارسال نمایید و پرشین دانشجو از طرف شما حواله بانکی را به خوابگاه مقصد انجام دهد. پس از انجام حواله بانکی رسید در اختیار شما قرار داده خواهد شد و شما می توانید رسید حواله را برای دانشگاه ارسال نمایید. به منظور آشنایی با حواله بانکی و مشاهده نمونه رسید به این لینک مراجعه نمایید.

BANK NAME: CATALUNYA BANC S.A. Brivissiride Gràcia 231 0321432 Barcelona
BANK ACCOUNT HOLDER: ROSETAA (Desdidancide ebtiwiamtis S.A)
BANK ACCOUNT NUMBER: 2017 0654 89 0456614329
BANK ACCOUNT IBAN CODE: ES62 2017 0654 89 0456614329
BANK ACCOUNT SWIFT-BIC CODE: DBAQTQTTNNN
CONCEPT: BOOKING ROOM 1791 2
AMOUNT: 200.-Euros.

 

روش دوم) پرداخت با مستر/ ویزا کارت: از آنجاییکه در این روش ممکن است اطلاعات کارت پرشین دانشجو در سایت مقصد ذخیره گردد، در صورتیکه تمایل به استفاده از روش اول (حواله بانکی) ندارید، می توانید با خرید کارت اعتباری در صفحه «ثبت سفارش ویزا کارت مجازی TravelEZ» و یا «سفارش مستر کارت مجازی EZGyft» پرداخت خود را انجام دهید. در صورتیکه پرداخت شما با Paypal باشد، پرشین دانشجو می تواند این پرداخت را انجام دهد.
در ادامه یک نمونه پرداخت آنلاین برای خوابگاه ها ارائه شده است.

 

1
به منظور پرداخت هزینه یک خوابگاه نمونه در کانادا به لینک پرداخت هزینه خوابگاه در دانشگاه Saskatchewan مراجعه نمایید. در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نموده و از طریق Login به حساب کاربری خود وارد شوید.
اجاره خوابگاه دانشگاه های خارجی
1
پس از ورود به حساب کاربری خود، روی منوی Application کلیک نمایید.
اجاره خوابگاه دانشگاه های خارجی
1
در مرحله بعد بازه زمانی خود برای اجاره خوابگاه را انتخاب نمایید.
اجاره خوابگاه دانشگاه های خارجی
1
در صفحه بعد بایستی به ترتیب مراحل مختلف (در اینجا 8 گام) را ادامه دهید.
اجاره خوابگاه دانشگاه های خارجی
1
در یک مرحله از شما سوالات کلی در خصوص وضعیت شما برای اجاره خوابگاه خواهد شد.
اجاره خوابگاه دانشگاه های خارجی
1
در بخش دیگر قوانین اجاره به شما نشان داده خواهد شد. مراحل را یکی پس از دیگری جلو رفته و در هر مرحله گزینه Accept And Continue را کلیک کنید.
اجاره خوابگاه دانشگاه های خارجی
1
پس از طی تمام مراحل پرداخت اجاره را انجام دهید. در صورت پرداخت موفقیت آمیز، یک نمونه رسید مشابه زیر به شما نشان داده خواهد شد.
رسید پرداخت اجاره خوابگاه
توجه: پس از اخذ خوابگاه می توایند از طریق بخش پیام ها با مسئولان خوابگاه در ارتباط باشید و مواردی مانند تعمیرات و ... را از این قسمت به اطلاع آنها برسانید.
تعمیرات خوابگاه

 

در صورتی که به کارت های اعتباری بین المللی دسترسی ندارید جهت پرداخت هزینه ارزی خود می توانید یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید.
پرداخت توسط پرشین دانشجو

شما می‌توانید از طریق فرم پرشین دانشجو، برای انجام پرداخت ارزی خود ثبت سفارش نمائید. پرشین‌دانشجو با استفاده از فایل راهنمای ضمیمه ثبت سفارش، پرداخت مورد نظر را انجام داده و سپس رسید پرداخت را از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند.

ثبت سفارش

پرداخت اتوماتیک در 10 دقیقه

شما می‌توانید با استفاده از سامانه پرداخت اتوماتیک Upay، ابتدا نسبت به شارژ حساب خود به میزان مورد نظر اقدام نموده و سپس پرداخت ارزی خود را در کمتر از 10 دقیقه به صورت اتوماتیک و بدون واسطه انجام دهید. 

ثبت سفارش

خرید ویزا کارت / مستر کارت

شما می‌توانید با خرید یک کارت ارزی بین‌المللی و وارد نمودن اطلاعات مربوط به کارت (شامل 16 رقم روی کارت، تاریخ انقضا ، کد CVV، آدرس و...) در صفحه مربوطه، شخصا نسبت به انجام پرداخت خود در سایت مورد نظر اقدام نمایید. 

 ثبت سفارش

سوال دارید؟ از طریق پرتال پشتیبانی در سمت چپ صفحه مطرح کنید.