یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید!

رمزعبور حداقل باید 6 کارکتر باشد! نمایش

کد امنیتی اشتباه وارد شده! CAPTCHA code

آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام حداقل 2 کاراکتر!

نام خانوادگی حداقل 2 کاراکتر!

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

آدرس ایمیل با تکرار مطابقت ندارد!

یک رمز عبور امن برای خود انتخاب کنید! نمایش

تلفن همراه خود را باید وارد کنید!

لطفا پس از مطالعه قوانین پرشین دانشجو موافقت خود را با زدن تیک آن اعلام کنید!

آیا رمزعبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ایمیلی حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

لینک بازیابی پسورد برای شما ارسال شد.

بازگشت به فرم ورود

نحوه محاسبه مبلغ ریالی قابل پرداخت برای ثبت سفارش‌های پرداخت اینترنتی با ارز دلار:

مبلغ ریالی قابل پرداخت مقدار دلار ثبت سفارش × قیمت دلار پرشین‌دانشجو × 1.06 (6 درصد کارمزد)

 

نحوه محاسبه مبلغ ریالی قابل پرداخت برای ثبت سفارش‌های پرداخت اینترنتی با ارز غیردلار:

مبلغ ریالی قابل پرداخت = مقدار ارز ثبت سفارش × نرخ تبدیل ارز به دلار در گوگل × قیمت دلار پرشین‌دانشجو × 1.035 (3.5 درصد کارمزد اکسچنج) × 1.06 (6 درصد کارمزد)

 

 

 

 

از آنجا که ارز پایه کارت‌های شخصی پرشین‌دانشجو به دلار آمریکا بوده و به دلار آمریکا نیز شارژ می‌شوند، در صورتی که قصد ثبت سفارش برای پرداخت با ارز دیگری غیر از دلار آمریکا (مانند پوند، یورو، دلار استرالیا، دلار کانادا و تمامی ارزهای دیگر) را داشته باشید نرخ تبدیل واحد ارز بین بانکی و کارمزد اکسچنج مازاد کسرشده از کارت نیز در محاسبه وارد می‌شود. کارمزد اکسچنج حداکثر 4 درصد (مطابق با نرخ تبدیل جهانی ویزا/مستر کارت) می‌باشد که در محاسبات پرشین دانشجو این عدد 3.5 درصد در نظر گرفته می‌شود.

 

همچنین شما می‌توانید با استفاده از «فرم محاسبه هزینه» در صفحه اول سایت و یا منوی «ثبت سفارش» در بالای سایت نسبت به محاسبه مبلغ ریالی معادل با پرداخت ارزی خود اقدام نموده و جزئیات محاسبه را در جدول نمایش داده شده مشاهده کنید. لازم به ذکر است که کارمزد پرشین‌دانشجو برای ثبت‌سفارش‌ پرداخت‌‌های اینترنتی آنلاین زیر 1000 دلار 6 درصد و برای مبالغ بیش از 1000 دلاربرابر با 5 درصد می‌باشد.

نحوه محاسبه مبلغ ریالی قابل پرداخت برای ثبت سفارش‌های ویزا کارت مجازی TravelEZ با ارز دلار:

مبلغ ریالی قابل پرداخت = (مقدار دلار موجودی کارت + 15 دلار هزینه صدور) × قیمت دلار پرشین‌دانشجو × 1.06 (6 درصد کارمزد)

 

نحوه محاسبه مبلغ ریالی قابل پرداخت برای ثبت سفارش‌های مستر کارت مجازی ezGyft با ارز دلار:

مبلغ ریالی قابل پرداخت = (مقدار دلار موجودی کارت + 5 دلار هزینه صدور) × قیمت دلار پرشین‌دانشجو × 1.06 (6 درصد کارمزد)

 

 

 

 

در صورتی که قصد پرداخت با ارز دیگری غیر از دلار آمریکا (مانند پوند، یورو، دلار استرالیا، دلار کانادا و تمامی ارزهای دیگر) را با استفاده از ویزا کارت مجازی TravelEZ و یا مستر کارت مجازی ezGyft دارید، در نظر گرفتن نرخ تبدیل واحد ارز بین بانکی (کارمزد اکسچنج) و کسر از موجودی کارت برای ثبت سفارش کارت ضروری است. در صورتی که پرداخت شما به ارزهای غیر از دلار آمریکا باشد، به مبلغ پرداختی شما حداکثر 4 درصد کارمزد جهت تبدیل واحد ارز بین بانکی (مطابق با نرخ تبدیل جهانی ویزا/مستر کارت) اضافه شده و این میزان بیشتر از موجودی کارت کسر خواهد شد. ضمنا برای خریدهای ناموفق مبلغ 50 سنت از موجودی کارت کسر می‌گردد. بنابراین پیشنهاد می‌شود سفارش کارت خود را با در نظر گرفتن 4 درصد کارمزد اضافه و با موجودی به میزان 5-10 دلار بیشتر ثبت نمایید.

 

همچنین شما می‌توانید با استفاده از «فرم محاسبه هزینه» در صفحه اول سایت و یا منوی «ثبت سفارش» در بالای سایت نسبت به محاسبه مبلغ ریالی معادل با ثبت سفارش موجودی ویزا/مستر کارت خود اقدام نموده و جزئیات محاسبه را در جدول نمایش داده شده مشاهده کنید. لازم به ذکر است که کارمزد پرشین‌دانشجو برای ثبت سفارش‌ پرداخت‌‌های اینترنتی آنلاین زیر 1000 دلار برابر با 6 درصد و برای مبالغ بیش از 1000 دلار برابر با 5 درصد می‌باشد.

نحوه محاسبه مبلغ ریالی قابل پرداخت برای ثبت سفارش‌های حوالجات ارزی با ارز دلار:

مبلغ ریالی قابل پرداخت = (مقدار دلاری حواله + کارمزد بانکی حواله) × قیمت دلار حواله‌ای پرشین‌دانشجو 

 

 

 

 

با توجه به این موضوع که قیمت دلار حواله و کارمزد حواله ارزی بسته به نوع و کشور مقصد حواله متفاوت می‌باشد، نحوه محاسبه هزینه حوالجات ارزی همچون حواله SWIFT، حواله MoneyGram و حواله Western Union تنها پس از استعلام اولیه قیمت از پرشین‌دانشجو به شما اعلام می‌گردد. شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش و پرداخت وجه، نسبت به هماهنگی با پشتیبانی پرشین‌دانشجو و دریافت تائیدیه قیمت روز برای خدمات مورد نظر خود اقدام نمائید. استعلام قیمت حوالجات از طریق ارسال ایمیل به آدرس پست الکترونیکی پرشین‌دانشجو امکانپذیر می‌باشد.

info@persiandaneshjoo.ir