یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید!

رمزعبور حداقل باید 6 کارکتر باشد! نمایش

کد امنیتی اشتباه وارد شده! CAPTCHA code

آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام حداقل 2 کاراکتر!

نام خانوادگی حداقل 2 کاراکتر!

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

آدرس ایمیل با تکرار مطابقت ندارد!

یک رمز عبور امن برای خود انتخاب کنید! نمایش

تلفن همراه خود را باید وارد کنید!

لطفا پس از مطالعه قوانین پرشین دانشجو موافقت خود را با زدن تیک آن اعلام کنید!

آیا رمزعبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ایمیلی حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

لینک بازیابی پسورد برای شما ارسال شد.

بازگشت به فرم ورود

حواله وسترن یونیون (Western Union)

 توجه: تمامی موارد گفته شده در ادامه به عنوان اطلاعات عمومی است و در حال حاضر خدماتی در این زمینه ارائه نمی‌شود.

 

ممکن است بخواهید برای دوستان یا آشنایان خود در خارج از کشور مبلغی را واریز کنید، اما برای ارسال وجه با مشکل نداشتن حساب ارزی و یا در سفر بودن شخص گیرنده مواجه شوید. در این گونه موارد وسترن یونیون یک راه موثر و سودمند برای حل این مشکل است. وسترن یونیون یکی از بزرگترین سیستم های انتقال پول در سراسر جهان است و با داشتن بیش از 350 هزار کارمند در تمام نقاط جهان بزرگترین شبکه پولی جهان را تشکیل داده است. كمپانی Western Union در سال 1851 با هدف انتقال سریع و بدون محدودیت پول با نام اولیه New York and Mississippi Valley Printing Telegraph Company تاسیس شد و بیش از 160 سال است که خدمات انتقال فوری وجه را در سراسر جهان ارائه می‌دهد. فعالیت‌های این كمپانی در بسیاری از كشورهای دنیا مورد استقبال قرار گرفته و هم‌اکنون امکان ارسال سریع پول به بیش از 200 کشور جهان از طریق این شرکت وجود دارد. این کمپانی بین المللی در اکثر کشورهای دنیا و اکثر بانکهای معتبر دنیا دارای نمایندگی می‌باشد، ولی به دلیل تحریم‌های مالی ارائه این سرویس در ایران در حال حاضر غیرممکن می‌باشد.

 

برای انتقال پول توسط وسترن یونیون نیازی به به داشتن حساب ارزی توسط فرستنده و گیرنده و یا دانستن شماره حساب دریافت‌کننده وجه و یا اطلاعات بانکی وی نیست، بلکه از شما تنها مشخصات دریافت‌کننده وجه (مطابق پاسپورت) و شهر و کشور مورد نظر درخواست می‌گردد. ارائه پاسپورت در این سرویس باعث شده است که از مبادلات غیرقانونی به حد چشمگیری جلوگیری شده و شماره پاسپورت قبل از شروع تراکنش استعلام شود. جهت انجام حواله وسترن یونیون تنها کافی است مبلغی را که تمایل دارید به دست شخص دیگر برسانید به گروه پرشین‌دانشجو اعلام کنید. پرشین‌دانشجو با توجه به تغییر هزینه کارمزد وسترن یونیون بسته به شهر مقصد و مبلغ ارسالی، هزینه را محاسبه و به شما اعلام می‌کند. لازم به ذکر است که برآورد هزینه با توجه به قیمت روز دلار حواله‌ای صورت می‌گیرد. با مشخص شدن هزینه و ثبت سفارش شما، کلیه سفارش‌ها در كوتاه‌ترین زمان ممکن نهایتا ظرف 24 ساعت (یک روز کاری) انجام شده و رسید از طریق ایمیل ارسال می‌گردد. پس از ارسال رسید حواله به شما، گیرنده وجه با همراه داشتن مدارک شناسایی و کد MTCN می‌تواند به نزدیک‌ترین شعبه مراجعه و پول خود را (اکثرا به واحد پول همان کشور) دریافت نماید. کد MTCN مخفف Money Transfer Control Number و یک شماره 10 رقمی یکتا برای هر تراکنش وسترن یونیون می‌باشد که در رسید حواله قید می‌شود.

1
براي ارسال وجه با وسترن يونيون نياز به چه اطلاعاتي است؟

براي ارسال وجه شما در ابتدا بايستي نام، نام خانوادگي و آدرس را از گيرنده وجه درخواست نمائید تا بتوان براي ايشان با وسترن يونيون پول ارسال کرد. اطلاعات بایستی کاملا مطابق پاسپورت شخص گيرنده وجه و به صورت زیر باشد.

First Name:
Middle Name (Optional):
Last Name:
Country:
City:
Address (Optional):

به طور کلي ارائه اطلاعات فوق (به لاتين) جهت ارسال حواله وسترن يونيون (Western Union) ضروري مي باشد. دقت نماييد که ارسال وسترن يونيون تنها به شخص امکانپذير بوده و بايد قبل از ثبت سفارش، اين اطلاعات را از گیرنده حواله وسترن يونيون دريافت نمائيد.
اطلاعات وسترن یونیون Western Union

دقت شود که کليه اطلاعات ضروری فوق به صورت صحيح براي پرشين دانشجو ارسال شود. در صورت ارسال اطلاعات اشتباه مسئوليت هرگونه تاخير، کسر وجوهات و ساير موارد مربوطه بر عهده پرشين دانشجو نخواهد بود.
1
 واحد ارز دريافتي در مقصد پس از ارسال پول از طريق وسترن يونيون (Western Union) چيست؟

پول دريافت شده در مقصد به واحد ارزي آن کشور (و در برخي کشورها دلار/يورو) قابل دريافت خواهد بود. لطفا براي کسب اطلاعات بيشتر با ایمیل پشتيباني سايت به آدرس info@persiandaneshjoo.ir مکاتبه نموده و يا از طریق پرتال پشتيباني سايت، درخواست خود را مطرح فرمائيد.

1
تفاوت ارسال پول از طریق Western Union با ارسال پول از طریق حواله ارزی (Wire Transfer) چیست؟

ارسال وجه از طریق وسترن یونیون بسیار بسیار سریعتر از حالت ارسال حواله ارزی بوده و وجه ارسالی مشمول قوانین دست و پاگیر و کسر هزینه بانک‌های واسط نخواهد شد.

1
چه زمان پول به دست گيرنده مي رسد؟

در صورتيکه ثبت سفارش خود را در ساعات 8 تا 15 هر روز کاري ثبت نماييد، رسيد وسترن يونيون شامل کد MTCN (مخفف Money Transfer Control Number) در همان روز توسط پرشین‌دانشجو براي شما ارسال می‌گردد. گيرنده وجه مي تواند با همراه داشتن اين کد و پاسپورت به نزديک‌ترين دفتر وسترن يونيون در محل اقامت خود مراجعه نموده و وجه را فورا دريافت کند.

1
کارمزد ارسال وجه از طريق وسترن يونيون چقدر است؟

هزينه‌ها و تعرفه‌هاي وسترن يونيون با توجه به میزان وجه و کشور مقصد متفاوت مي‌باشد. حداقل مقدار کارمزد وسترن یونیون 45 دلار/يورو است. لطفا جهت اطلاع دقیق از هزینه حواله وسترن یونیون با ایمیل پشتيباني سايت به آدرس info@persiandaneshjoo.ir مکاتبه نموده و يا از طریق پرتال پشتيباني سايت، درخواست خود را مطرح فرمائيد. لازم به ذکر است که قيمت‌هاي ارائه‌شده تنها براي همان روز استعلام معتبر بوده و جهت ثبت سفارش در هر روز، بايد از طريق ارسال ايميل استعلام مجدد قيمت بفرماييد.

1
پرداخت هزينه ريالي حواله وسترن يونيون (Western Union) به پرشين‌دانشجو چگونه است؟

پرداخت ریالی هزینه ارسال حواله وسترن یونیون (Western Union) در پرشین‌دانشجو از طریق درگاه معتبر بانکی بوده و پس از پرداخت، رسید و کد رهگیری به شما ارائه خواهد شد. شما برای ثبت سفارش می‌توانید از طریق آدرس زیر (همراه با مشخصات کامل ارسال وجه) اقدام نمایید:

 

فرم ثبت سفارش حواله وسترن یونیون

 

پس از کلیک بر روی لینک بالا با پر نمودن فیلدهای فرم ثبت سفارش، مبلغ ریالی معادل نمایش داده شده و با زدن دکمه «ادامه - پرداخت» به درگاه بانکی هدایت شده و می‌توانید پرداخت خود را به صورت آنلاین از طریق درگاه معتبر بانکی و با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب انجام دهید. پس از پرداخت نیز به شما رسید و کد رهگیری ارائه خواهد شد. همچنین می‌توانید مبلغ ریالی را از طریق گزینه کارت به کارت واریز نموده و تصویر فیش واریزی را از طریق گزینه مربوطه ارسال نمایید.

1
حداکثر تا چه مقدار در هر تراکنش و هر روز امکان ارسال وجه از طریق وسترن یونیون وجود دارد؟

این موضوع به قوانین Western Union و نیز کشور مقصد حواله بستگی دارد. لطفا براي کسب اطلاعات بيشتر با ایمیل پشتيباني سايت به آدرس info@persiandaneshjoo.ir  مکاتبه نموده و يا از طریق پرتال پشتيباني سايت، درخواست خود را مطرح فرمائيد.

1
من برای ارسال پول از طریق وسترن یونیون خیلی عجله دارم. آیا امکان انجام لحظه‌ای این کار بلافاصله پس از ثبت سفارش من وجود دارد؟

مطابق توضیحات قبلی، ارسال پول بوسیله این سرویس لحظه‌ای و بسیار سریع می‌باشد. ولی با توجه به ارائه خدمات به مشتریان دیگر و احترام به نوبت و نیز لزوم دقت در پرداخت‌های ارزی پرشین‌دانشجو، ممکن است در صورت بالا بودن تعداد سفارشات و یا تداخل با تعطیلات رسمی اجرای پرداخت شما به تاخیر افتد. ولی این اطمینان از سوی پرشین‌دانشجو به شما داده می‌شود که انجام حواله مطابق زمان‌بندی اعلام‌شده خواهد بود و از نظر سرعت ارسال، تنها یک ثانیه پس از دریافت رسید طرف شما به راحتی می‌تواند وجه خود را در کشور مورد نظر (کشورهای تحریم نشده) دریافت نماید.

1
آيا امکان برگشت زدن وسترن يونيون ارسالی وجود دارد؟

اين مورد به کارگزار خارجي ارسال کننده وسترن يونيون بستگی داشته و در برخي موارد با کسر کارمزدهاي مربوطه و زمان طولاني اين امر امکانپذير خواهد بود. لطفا هنگام ارسال حواله وسترن حتما به اين مورد توجه فرماييد.

1
رسيد حواله وسترن يونيون (Western Union) ارسال شده از طرف پرشين دانشجو به چه صورت خواهد بود؟

رسيد وسترن يونيون به صورت عکس و يا فايل Pdf براي شما ارسال خواهد شد. در ادامه نمونه‌اي از رسيد وسترن يونيون ارائه شده است. توجه نماييد که اين رسيد فقط به عنوان نمونه بوده و ممکن است با توجه به کارگزار خارجي ارسال کننده وسترن يونيون، رسيدها متفاوت باشند.
نمونه رسید وسترن یونیون Western Union

در صورتی که به کارت های اعتباری بین المللی دسترسی ندارید جهت پرداخت هزینه ارزی خود می توانید یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید.
پرداخت توسط پرشین دانشجو

شما می‌توانید از طریق فرم پرشین دانشجو، برای انجام پرداخت ارزی خود ثبت سفارش نمائید. پرشین‌دانشجو با استفاده از فایل راهنمای ضمیمه ثبت سفارش، پرداخت مورد نظر را انجام داده و سپس رسید پرداخت را از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند.

ثبت سفارش

پرداخت اتوماتیک در 10 دقیقه

شما می‌توانید با استفاده از سامانه پرداخت اتوماتیک Upay، ابتدا نسبت به شارژ حساب خود به میزان مورد نظر اقدام نموده و سپس پرداخت ارزی خود را در کمتر از 10 دقیقه به صورت اتوماتیک و بدون واسطه انجام دهید. 

ثبت سفارش

خرید ویزا کارت / مستر کارت

شما می‌توانید با خرید یک کارت ارزی بین‌المللی و وارد نمودن اطلاعات مربوط به کارت (شامل 16 رقم روی کارت، تاریخ انقضا ، کد CVV، آدرس و...) در صفحه مربوطه، شخصا نسبت به انجام پرداخت خود در سایت مورد نظر اقدام نمایید. 

ثبت سفارش

سوال دارید؟ از طریق پرتال پشتیبانی در سمت چپ صفحه مطرح کنید.